Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Παραιτήσεις και από την νεολαία των ΑΝΕΛ με πολλές αιχμές...


Ο Άκης Δαγλαρτζής , υπεύθυνος Λεκανοπεδίου του κόμματος, παραιτήθηκε με αιχμές, στέλνοντας επιστολή στον Πάνο Καμμένο, που μεταξύ άλλων αναφέρει πως: "Αναλωθήκαμε και ως κίνημα αλλά και ως νεολαία στο να καταγγέλλουμε τα πάντα, να υβρίζουμε χυδαία τους πολιτικούς μας αντιπάλους και να ευτελίζουμε με αυτόν τον τρόπο τον αντιμνημονιακό αγώνα και τον λόγο που αρχικά βρεθήκαμε όλοι σε αυτό το κίνημα... ανέφερε χαρακτηριστικά" Νωρίτερα είχε γράψει στην προσωπική του σελίδα στο facebook: "Αν δεν μπορείς να κυβερνήσεις ένα όροφο πως θες να κυβερνήσεις μία χώρα;" Ο Δαγλαρτζής, είχε αναλάβει πρόσφατα υπεύθυνος Λεκανοπεδίου της νεολαίας, θεωρείται από τα πιο δημοφιλή στελέχη, τόσο την περίοδο που ήταν στην ΟΝΝΕΔ, όσο και στη νεολαία του Πάνου Καμμένου. Η επιστολή λέει:

Πρός Πρόεδρο Νεολαίας Ανεξάρτητων Ελλήνων
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Πρόεδρο Ανεξάρτητων Ελλήνων

Από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου στη νεολαία, αλλά και καθ'όλη την διάρκεια που ήμουν μέλος του κινήματος προσπάθησα να φέρω εις πέρας το δύσκολο έργο που ανέλαβα, λαμβάνοντας υπόψιν την σχεδόν μηδαμινή υποστήριξη που μας παρείχε η ηγεσία του κινήματος. Στην σύντομη, αλλά γεμάτη αγώνες έως τώρα, νεανική διαδρομή μου στα πολιτικά δρώμενα, έχω μάθει πάντα να αγωνίζομαι και να παλεύω για τα πιστεύω μου με τρόπο ξεκάθαρο και με λόγο πάντοτε πολιτικό και ποτέ απλά καταγγελτικό και στείρο.

Όλο αυτό το διάστημα παρά του ότι θα έπρεπε να είμαστε σταθερά σε ανοδική πορεία, εκφράζοντας έναν σίγουρο, κατανοητό και πάντα στηριγμένο σε σοβαρά επιχειρήματα πολιτικό λόγο, αναλωθήκαμε και ως κίνημα αλλά και ως νεολαία στο να καταγγέλουμε τα πάντα, να υβρίζουμε χυδαία τους πολιτικούς μας αντιπάλους και να ευτελίζουμε με αυτόν τον τρόπο τον αντιμνημονιακό αγώνα και τον λόγο που αρχικά βρεθήκαμε όλοι σε αυτό το κίνημα.

Εγώ προσωπικά αρνούμαι να ακολουθήσω αυτό τον αδιέξοδο δρόμο, την ώρα που η πατρίδα μας και ο κόσμος που υποφέρει αναζητά εναγωνίως κάποιον να τον οδηγήσει, να τον εμπνεύσει και να τον απαλλάξει από τις αναποτελεσματικές πολιτικές της παρούσας συγκυβέρνησης. Για τους λόγους αυτούς, επιθυμώ με την παρούσα επιστολή, να σας ανακοινώσω την απόφαση μου να παραιτηθώ από τη θέση μου ως Υπεύθυνος Οργανωτικού Λεκανοπεδίου της Νεολαίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων και από μέλος του κινήματος.

Άκης Δαγλαρτζής"


Κάλλιο αργά παρά ποτέ όπως λέει και ο λαός...και η κατρακύλα του δήθεν πατριωτικού μορφώματος με αριστερές ερωτικές τάσεις καλά κρατεί...


Ο Πάνος Καμμένος και στο βάθος η νέα πρόεδρος της νεολαίας των Αν. Ελλ.
με κριτήρια μάλλον...εμφανισιακά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου