Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Στράβωσε ο Πολύδωρας με Σαμαρά: «Το 2009 γέμισες Μεσσήνιους το Μουσείο της Ακρόπολης, το 2012 την Βουλή»


                                

Επίθεση προς τον πρωθυπουργό, κ. Αντώνη Σαμαρά, εξαπολύει ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής, κ. Βύρωνας Πολύδωρας.
Ειδικότερα, στο νέο του βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε με τίτλο «Κατά Κηνσόρων», ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής δεν κατονομάζει αλλά φωτογραφίζει τον πρωθυπουργό με απόλυτη ευκρίνεια.

«Και μια και το φερε η κουβέντα, πως δεν χάλασε η εθνική και παγκόσμια τάξη και ηθική όταν το 2009 υπουργοί και μάλιστα ένας «ευαίσθητος» σε ένα ευαίσθητο και λεπτό υπουργείο διόριζε μόνιμους μάλιστα υπαλλήλους με απόλυτη «αξιοκρατία», οι οποίοι είχαν μεταξύ τους ένα κοινό «αξιοκρατικό» χαρακτηριστικό, ότι κατήγοντο από τον τόπο εκλογής του «αδιάφθορου» υπουργού; Δεν ήταν τότε κρίση; Ή το 2012, όταν διόρισε δεκαπέντε ή και περισσότερους μετακλητούς στη Βουλή με τα αυτά προσόντα καταγωγής, ο ίδιος «αντιφαύλος» πολιτικός, υπό άλλη ιδιότητα τώρα; Δεν είναι γι” αυτούς τους διορισμούς κρίση και ανεργία στη χώρα; Μόνο για εμένα και τη θυγατέρα μου;».
Τονίζει ο κ. Πολύδωρας υπεραμυνόμενος την επιλογή του να διορίσει την κόρη του ως μετακλητή υπάλληλο στην Βουλή. Μάλιστα, καταλήγει τη συγκεκριμένη αναφορά:
«Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδα μου. Δεν γίνομαι «θυσιαστής» της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου