Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Καταγγελία ηλικιωμένου: "Άφησαν ελεύθερο τον εγκληματία που με χτύπησε και με λήστεψε - Τον είδα ξαφνικά μπροστά μου στην γειτονιά"!!! (Ασυλία από τους νόμους έχουν οι λαθρομετανάστες...)


Τον είδα μπροστά μου, κυκλοφορούσε ελεύθερος, είχε δηλώσει ανήλικος και έπεσε στα μαλακά»! Φανερά ταραγμένος από όσα προ μηνών του συνέβησαν, ο Σπύρος Νταβλούρος εξομολογείται στον «Κόσμο» την περιπέτειά του, όταν ήρθε αντιμέτωπος με αλλοδαπό κακοποιό στην είσοδο της πολυκατοικίας του στην περιοχή του Σκαγιοπουλείου. Μία πρωινή βόλτα είχε κατάληξη... το Νοσοκομείο...!

Ο κ. Νταβλούρος επέστρεφε στο σπίτι του, είχε όμως ήδη αντιληφθεί ότι κάποιος τον ακολουθούσε. Ανοιξε την κεντρική είσοδο της πολυκατοικίας του πολύ γρήγορα για να καταφέρει να μπει στο σπίτι του, όμως ο νεαρός που τον ακολουθούσε κατάφερε και έβαλε το πόδι του ανάμεσα στην πόρτα κι έτσι ο ηλικιωμένος άνδρας δεν μπόρεσε να την κλείσει! «Αντέδρασα αμέσως γιατί κατάλαβα τι θα ακολουθούσε. Κρατούσα μία ομπρέλα και του έριξα μία δυνατή, αλλά αυτός δεν κατάλαβε τίποτα. Με άρπαξε και άρχισε να με χτυπά. Στο πρόσωπο και σε άλλα σημεία του σώματός μου. Κατέληξα με μώλωπες και αίματα σε όλο το πρόσωπο. Εκείνος συνέχιζε μέχρι που μου άρπαξε το πορτοφόλι. Είχα μέσα 310 ευρώ» μας λέει. Ο νεαρός κατάφερε να διαφύγει, όχι όμως για πολύ.

Ο κ. Νταβλούρος έβαλε τις φωνές, κάποιοι άρχισαν να κυνηγούν τον δράστη, άλλοι κάλεσαν την αστυνομία και τελικά συνελήφθη λίγα τετράγωνα πιο κάτω. Είχε πετάξει το πορτοφόλι, κρατούσε τα χρήματα και υποστήριζε πως... ήταν δικά του. Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν και με την αυτόφωρη διαδικασία οδηγήθηκε στο Δικαστήριο. Μόνο που εκεί επικαλέστηκε πως είναι ανήλικος και τελικά (άγνωστο πως) σήμερα κυκλοφορεί ελεύθερος! Τον είδε ξαφνικά μπροστά του! «Εχουν περάσει μήνες από τότε, δεν τον είχα συναντήσει και ξαφνικά τον είδα μπροστά μου. Εξω από ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς μου.

Ενιωσα να χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ο άνθρωπος που με λήστεψε και με χτύπησε να είναι ελεύθερος και εγώ να έχω περάσει τα πάνδεινα. Μα είναι χώρα αυτή»; αναρωτήθηκε φανερά εκνευρισμένος. Σίγουρα η περίπτωσή του δεν είναι η μοναδική. Αποδεικνύεται όμως για μία ακόμη φορά στην πράξη, πως σε αυτή τη χώρα... κάπου δεν βαδίζουμε σωστά. Και η Δικαιοσύνη, είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Οι γείτονες του κ. Νταβλούρου που είχαν μάθει για το περιστατικό μας έλεγαν: «Και μετά τους φταίνε οι τρομοκράτες. Μα κάθε μέρα τρομοκρατείται ο κόσμος από όλους αυτούς τους εγκληματίες. Αλλά τον κόσμο κανείς δεν τον υπολογίζει, μόνο τους πολιτικούς»! Πηγή - dete.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου